Dohodnina1Najlepše se zahvaljujemo vsem, ki ste nam v letu 2017 podarili 0,5 % dohodnine.

 

Stičišče Prehod

novo4

 

 

Logo

Glasilo društva

novo.gif  
Mala  
 PDF Marec/April 2018  

 

Novice društva

Projekti

Izvajamo

Glavni

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDanes4
mod_vvisit_counterVčeraj3
mod_vvisit_counterTa teden7
mod_vvisit_counterTa mesec35
mod_vvisit_counterVsi1148215

Prisotni na spletu

Prisotni 23 gostov .

Statistika ogledov

Števec pogledov vsebine : 7064874
Sporočilo
  • Obvestilo o uporabi piškotkov

    Spletni portal uporablja piškotke za potrebe analize obiskov in za izmenjavo prispevkov.

Paketi Gluhi za sporazumevanje

4V članku, ki je pred vami, želim predstaviti svojo izkušnjo glede paketa Gluhi, ki me je močno presenetila in prisilila, da nekaj storim.

V prvem delu bom povedala, kako sem spremljala prizadevanja nekaterih gluhih za ugodnejše pakete za gluhe – in kaj je iz tega nastalo. V drugem delu pa vam bom posredovala nekaj informacij o raznoliki ponudbi paketov pri različnih mobilnih operaterjih (Telekom, Simobil, Telemach, Izimobil, Debitel in Bob.).
Naročniki paketa Gluhi ali paketa Gluhi plus pri Telekomu Slovenije smo1. novembra 2016 dobili SMS: »Spoštovani! Sprememba naročniskega paketa v Gluhi A je urejena. Lep pozdrav, Telekom Slovenije, d.d.« Vsebina sms me je zelo presenetila in preprosto povedano šokirala, zato sem takoj vrnila SMS s sledečo vsebino: »Nisem naročila spremembe paketa. Kdo je to naročil in kdaj? Ničesar nisem podpisala! Lep dan. Metka Knez.« Kljub čakanju na odziv, odziva s strani Telekoma ni bilo.
Da bomo lažje razumeli, si poglejmo, kako sem sama spremljala prizadevanja nekaterih gluhih posameznikov za ugodnejše pakete za gluhe. Zgodba o tem sega že kar daleč nazaj v letošnjo pomlad. Takrat sem bila v neformalnih pomenkih obveščena, da so nekateri gluhi jezni, da plačujejo previsoko naročnino za pakete za gluhe pri nekaterih mobilnih operaterjih in da bi potrebovali v paketu več prenosa podatkov zaradi redne in lažje uporabe videoklicev in MMS-ov, saj oboje deluje le ob nastavitvah prenosa podatkov. Temu v tistem času nisem posvečala posebne pozornosti, saj sem bila naročnica paketa Gluhi plus pri Telekomu in sem bila s tem zadovoljna. Poleg tega pa ocenjujem, da če je kdo nezadovoljen s posamezno storitvijo, je prav, da to rešuje sam; če pa pri tem potrebuje pomoč tolmača, gre ta z njim. Če je to nezadovoljstvo množično, pa je dobro, da društva to beležijo in nato reševanje prevzame ZDGNS, ki je edina pristojna za dogovore z operaterji na državni ravni. Mnogi boste oporekali in boste rekli, zakaj. Zato, ker je ZDGNS reprezentativna IO in združuje vsa naša društva.
A žal v tem primeru ni bilo tako. Težave so posamezniki iz Sveta tišine predstavili v medijih. Kar je razvidno tudi iz prispevka oddaje Posebna ponudba, 4. 6. 2016. V tem prispevku so sodelujoči povedali, kakšne so njihove težave glede uporabe mobitela in da bi potrebovali večji prenos podatkov. Sama sem ta prispevek videla, a se z njim nisem strinjala. Pa ne zato, ker je skupina posameznikov povedala svoje težave, pač pa zato, ker mislim, da so naše potrebe tako različne, da se težko posploši na celotno skupino naročnikov paketov za gluhe. Vedela pa sem, da bodo operaterji težko ugodili vsem oziroma spraševala sem se, ali bosta operaterja Telekom in Simobil res prilagodila pakete, ki smo jih v tistem času že imeli (vsaj pri Telekomu je bilo tako): Gluhi in Gluhi plus. Na podlagi tega prispevka so operaterji res pripravili nove ponudbe. Novico o tem so objavili na njihovi spletni strani, na spletni strani Zveze, na spletni strani RTV SLO in še kje. Hkrati sem kot naročnica paketa Gluhi plus 23. septembra 2016 dobila SMS: »Pozdravljeni, za vas smo pripravili novi paket Gluhi A, ki za 14,95 EUR mesečno vsebuje 15 GB prenosa podatkov, za klice in sporočila znotraj Slovenije pa plačate po 2 centa/minuto, a največ 2 EUR na mesec. Za spremembo paketa posljite SMS z vsebino GLUHI A na 1918. Sprememba paketa je brezplačna. Več informacij: http://ts.si/1tor8. Prijazen pozdrav, Telekom Slovenije, d.d.« Pri tem pa kot lahko sami preberete, ni bilo niti besede o tem, da moramo to narediti čimprej ali do kdaj moramo spremeniti paket, da bomo to lahko naredili brezplačno.
Ne glede na to sem po prejemu uradne novice Telekoma Slovenije o novi ponudbi za gluhe, po telefonu poklicala klicni center Telekoma za pomoč uporabnikom na 080 8000 in se pozanimala, kaj ta nova ponudba pomeni zame. Saj sama ne potrebujem toliko prenosa podatkov, kot so po novem ponudili, pač pa potrebujem minute pogovora za telefoniranje in SMS-e in cca. 1 GB prenosa podatkov. Takrat so mi na Telekomu povedali, da lahko obdržim svoj paket Gluhi plus. S tem se je zgodba zame zaključila, vsaj tako sem mislila. A glej ga zlomka, 1. 11. sem kot večina drugih gluhih prejela SMS, da je sprememba paketa urejena. Čisto sem bila šokirana, saj nisem dala soglasja za to, niti nisem ničesar podpisala! To sem poslala tudi Telekom prek SMS, a odziva ni bilo. Zato sem telefonirala na klicni in potrebovala vsaj pol ure, da sem uspela doklicati njihovo uslužbenko, da sem poizvedela, kaj to pomeni. Dobila sem ta odgovor: »Gospa, vaš paket smo posodobili, saj boste dobili več za nižjo ceno.« Ko sem to slišala, sem jo prosila, da mi naj pove, kaj misli s tem in kaj to pomeni. »Še vedno boste imeli neomejeno pogovorov in SMS-ov , prenos podatkov 15 G ter za 2 evra nižjo naročnino.«
S tem odgovorom sem se sicer zadovoljila, a mi je bilo vse skupaj skrajno čudno. Hkrati sem slutila, da bo pri naših članih, ki se na to ne spoznajo preveč, zelo veliko razburjenje, saj nam v SMS-u niso sporočili, kaj novi paket zajema. Način zapisanega mi je dal vedeti, da z novo situacijo paketa Gluhi pri Telekomu Slovenije nisem edina. Zato sem to informacijo napisala tudi na facebook in še posebej poudarila, da naj vsi, ki vidijo tole sporočilo, obvestijo vse, ki nimajo facebooka, kaj se je zgodilo. Da je nezadovoljstvo članov in čudna situacija, v kateri smo se znašli vsi naročniki Telekomovih storitev, se mi je potrdilo takoj naslednje dni, ko sem se pogovarjala z drugimi v društvu in zunaj njega.
Kljub začetni jezi in neprijetnemu presenečenju sem začela iskati rešitve, saj se zavedam, da bom najhitreje rešila svoj položaj neugodnega paketa s tem, da si poiščem drugo ponudbo znotraj Telekoma ali zunaj njega. Zadevo zase sem si že rešila s tem, da sem si našla nov paket, ki ustreza mojim potrebam in je prosto dostopen v ponudbi Telekoma Slovenije. A preden sem prišla do končne odločitve, kaj bom storila, sem pregledala številne ponudbe paketov tako Telekoma kot drugih operaterjev. Bolj kot sem gledala ponudbe in iskala rešitve zase, bolj sem ugotavljala, da smo vsi, ki smo naročniki paketov Gluhi pri Telekomu, postavljeni v zelo neprijeten položaj, kjer nam operater določa, kaj bomo dobili za naš denar. S tem želim povedati, da me ni toliko zmotilo, da so pač naredili ponudbo, ki se njim bolj splača in je za njih bolj ugodna, pač pa, da nikomur niso dali možnost izbire, ali ta peket POTREBUJEMO in ali si ga sploh ŽELIMO. Zadeva me je še toliko bolj zbodla, ko sem sem ugotovila, da me bo vsaka sprememba, ki bi jo hotela izpeljati po 1. 11. 2016, dodatno precej drago stala.
Pa poglejmo primer:
- Sprememba paketa iz Gluhi plus v Gluhi A, kjer se bi pogovori in SMS-i plačali po porabi oz. 2 evra na mesec: če bi ostala na paketu gluhi A glede na to, da imam veliko porabo klicev in SMS-sporočil, ne verjamem, da bi ostalo pri doplačilu 2 evra pač pa bi bilo zagotovo več. Tako ne bi plačala 16,99 evra, ampak več. Koliko več, pa sploh nisem želela preizkusiti, saj si tega zaradi nizkih dohodkov ne morem niti privoščiti. Zato sem uredila spremembo paketa, kar mi je operater že potrdil prek sporočila.
- Sprememba paketa, ki sem jo izpeljala, me bo na položnici za november stala dodatnih 20 evrov. Gospa pri okencu je bila sicer zelo prijazna in je omenila, da bo napisala vlogo na vodstvo, da bi mi menjavo paketa znižali za 50 %. Njena gesta je sicer zelo lepa in prijazna, a glede na to, kako je vodstvo izpeljalo nasilno menjavo paketov, dvomim, da bodo njenemu predlogu ugodili. Lahko pa se pustim presenetiti.
- Če bi se že ta mesec odločila za menjavo operaterja, bi morala poplačati telefon, ki ga imam na obroke do avgusta 2017, in dodatek za predčasno prekinitev pogodbe. Vse to bi me stalo 110 evrov, zato se za ta korak nisem odločila.
- Zamenjava operaterja in sprejem ponudbe pri drugem operaterju bi me pri starem operaterju stala 5 evrov za prenos številke k novemu operaterju. Če bi se odločila, da bi vzela paket pri Simobilu, Tušmobilu, Telemachu bi morala Telekomu plačati 5 evrov, da bi lahko še naprej imela isto telefonsko številko. Pri tem je terba dodati še, da če se odločimo za zamenjavo operaterja, moramo pri novem operaterju kupiti novo kartico SIM za telefon, ki jo različni operaterji zaračunajo različno.
Kaj storiti v dani situaciji? Katera rešitev je najboljša? Katera ponudba je najbolj ugodna? Verjamem, da se vsakemu izmed vas postavlja kopica vprašanj in dilem. Tudi meni so se. Zato sem se lotila temeljite primerjave različnih paketov tako pri Telekomu kot tudi pri drugih operaterjih. A v zadovoljstvo mi je bilo spoznanje, da je ponudba na trgu tako raznolika, da bo lahko vsak našel kaj primernega za svoje potrebe. Niti ni nujno, da je to posebej paket za gluhe, kot je bilo do sedaj. Tistim, ki jim ustreza ponudba paketa Gluhi A, ne bo treba storiti nič.
Vabim vas, da si v nadaljevanju pogledate okvirne ponudbe vseh mobilnih operaterjev. To so le osnovne informacije, podrobnosti pa boste dobili na sedežu posameznega mobilnega operaterja.
Telekom Slovenije
Paket Enostavni A zajema 500 enot mesečno, ki jih lahko porabi vsak po lastni izbiri, se pravi, pošiljanje SMS-ov, klici ali prenos podatkov. Cena paketa je 11,85 evra. Upokojecu oz. starejšim od 60 let pripada 1 evro popusta na naročnino, kar pomeni, da bo to 10,85 evra.
Več pa na spletni strani: https://www.simobil.si/narocniski-paketi/senior-ponudba
Simobil
Za nekoliko manjši znesek oz. 10,99 evra na mesec se lahko dobi 300 enot za telefoniranje in SMS-e, če pa se predloži še potrdilo oz. modro kartico ZPIZ, se lahko dobi na to ceno 20 % popusta in za 300 enot in 250 MB prenosa podatkov plačate le 8,99 evra. Popust pripada vsak mesec.
Več o zgornji in ostalih ponudbah pa na spletni strani: www.simobil.si
Izimobil:
1500 enot = 6,9 evra/mesec
2000 enot = 8,9 evra/mesec
3000 enot = 11,9 evra/mesec
Pomembno je poudariti, da IZImobil deluje v omrežju Telekoma Slovenije in te enote lahko porabite po svoje, lahko telefonirate, pošiljate SMS-e ali uporabljate prenos podatkov.
Več informacij pa na povezavi : http://www.izimobil.si/
Telemach oz. Tušmobil, ki je zdaj pod Telemach:
120 minut pogovora ali SMS-ov na mesec za 6 evrov, če pa ste naročnik paketa za tv in internet, imate 2 evra popusta.
Več informacij na: http://telemach.si/Mobilna/PAKET-SE-VEC
BOB
Bob ima paket Nori Bob, ki zajema 1500 minut za telefoniranje in 1500 SMS-ov ter stane 7,99 evra na mesec. Za začetek uporabe je treba kupiti SIM-kartico Bob, ki trenutno stane 14,99 evra in jo kupite na njihovih prodajnih mestih ter se nato registrirate prek spleta.
Več informacij na: www.bob.si
Naj poudarim, da sem iskala pakete, ki nimajo vključenega prenosa podatkov ali zelo malo. Zakaj?
- Mnogo je starejših in prenosa podatkov morda ne uporabljajo.
- Nekaj odstotkov je ljudi, ki nekaj prenosa podatkov kljub temu uporabljajo, saj MMS-a ne morete brez prenosa podatkov. Za MMS se šteje vsako sporočilo, ki vsebuje smeške, srčke, kužke, mežiki idr, saj se to šteje kot mini slikica. Hkrati pa se tudi vizitke in fotografije pošilja preko sporočila MMS.
- Potem smo pa vsi drugi, ki uporabljamo tudi e-pošto, facebook, viber, skype ali druge aplikacije za taksi, AMZS-aplikacija, S-Healt idr. Za to skupino uporabnikov domnevam, da smo bolj vešči brskanja po spletu in si bomo lažje pogledali informacije tam.
Vsi mobilni operaterji imajo občasno akcije, popuste, ki so vezani na to, ali ste že njihov naročnik interneta in televizije. Nekateri operaterji tudi ponujajo popust pri naročnini za upokojence. Popusti in akcije se zelo spreminjajo, zato jih nisem pisala, jih pa lahko najdete na vseh povezavah, ki sem jih pripisala.

Dovolite mi, da komentiram še informacije, ki sta jih v zadnji številki revije Iz sveta tišine objavila Telekom in Simobil. Strinjam se, da ponudbe so takšne, kot so zapisali. Ne držita pa trditvi, ki sta me zelo zbodli.
V Telekomu so zapisali, da so vsi trije paketi za gluhe v ponudbi. To ne drži! Saj so s 1. 11. 2016 združili vse tri pakete v enoten paket Gluhi A, ki sem ga že opisala.
V Simobilu so zapisali, da gluhi uporabljajo prenos podatkov zaradi videoklicev. Iz njihovega pisanja je zvenelo, kot da vsi gluhi uporabljamo prenos podatkov. To ne drži! Saj smo skupina z različnimi osebnimi potrebami in z različnimi načini sporazumevanja, ki so nam na voljo. Zato se mi takšen komentar mobilnega operaterja ne zdi na mestu.
Zapisala Metka Knez, univ. dipl. socialna delavka
Viri informacij, ki sem jih povzela:
http://www.zveza-gns.si/novice/slovenija/novi-paket-tusmobil-premium/http://www.rtvslo.si/dostopno/novica/497
http://www.rtvslo.si/dostopno/novica/558
www.telekom.si
www.simobil.si
www.izimobil.si
www.telemach.si
www.bob.si

Google prevod

Slovenian Croatian English French German Italian

Kontakt

Auris Kranj

Map-iconHuje 23/a

 
Clock  Uradne ure:
 
Pon: 15:00 - 19:00
Sre: 09:00 - 12:00
  14:00 - 16:00
Pet: 09:00 - 12:00
mobile-phone-cast-icon  Mobitel:  
041/ 777 036  
telephone-fax-icon  Tel/Fax  
(04) 235 14 70  
Phone-icon1  Telefon:
 
059 044 600  

Podružnica Jesenice

Ul. Staneta Bokala 4

 
Clock  Uradne ure:  
Tor: 09:00 - 13:00  
telephone-fax-icon  Tel/Fax:  
(04) 583 41 27  
Podružnica Tržič  
 Map-iconTrg svobode 10  
Clock  Uradne ure:  
Sre: 09:00 - 12:00
  14:00 - 16:00
Pet: 09:00 - 12:00
mobile-phone-cast-icon  Mobitel:  
041/ 908 550  

Podružnica Škofja loka

Map-iconKapucinski trg 4
Clock  Uradne ure:
Tor: 09:00 11:00
Sre: 14:00 16:00
Čet: 09:00 11:00
mobile-phone-cast-icon   Mobitel:  
041/ 777 036  

Prijavno okno



Koledar dogodkov

Avgust 2020
N P T S Č P S
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Anketa

Kakšna je spletna stran?
 
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow